فروش اکانت جی شیر









فروش اکانت جیشیر، (Gshare.ir) با کيفيت ترین اکانت و ارزان ترین و مطمئن ترین و تنها اکانت رسمی دنیا
باز کردن کلیه کانالها درتمامی جهات 3d-hd
برای خرید فقط و فقط از سایت اصلی شرکت اقدام فرمایید. شرکت جیشیر (Gshare.ir) جز در سایت رسمی که تبلیغاتش را در سایت میبینید ، هیچ سایت دیگری ندارد
آدرس سایت رسمی شرکت : WWW.GSHARE.IR
شرکت جیشیر(Gshare.ir) اکانت های زیر یک سال ندارد
مواظب سایتهای کلاه بردار باشید


فعال کردن آمار انجمن

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. Top | #1
    kazem_hd

    New 1 متد هاي برنامه نويسي ساير ورزشها

    تعيين هدف و مشخص كردن دليل رويكرد به بدنسازي يكي از اساسيترين اصول پيشرفت در اين رشته است.اينكه فرد با چه گرايش ورزشي و فكري و با چه پيش زمينه بدني و قهرماني براي رسيدن به چه نوع بدن و قابليتهاي جسماني به اين رشته رو نموده است يكي از مهمترين موارد و شاخصهاي مربيان كارآزموده بدنسازي براي برنامه نويسي در خصوص تمرينات و تغذيه است.به طور اعم ورزشكاران و مبتدياني كه به ورزش بدنسازي تمايل پيدا ميكنند داراي دو وضعيت هستند.

    -1 در ورزش ديگري به طور حرفهاي مشغول فعاليت هستند و بدنسازي را براي عملكرد بهتر بدن در ورزش مطلوب خود و رفع ضعفهاي قدرتي و استقامتي انتخاب كردهاند.

    -2 بدنسازي را به عنوان ورزش اصيل و حرفهاي خود انتخاب كردهاند و قصد پيشرفت و رسيدن به حد اعلاي اين رشته را دارند.مربيان بدنسازي و كلية متخصصين آگاه اين رشته بايد در نظر داشته باشند كه در مورد اول كه ورزشكار حرفهاي رشتهاي خاص براي بهبود وضعيت و پيشرفت در رشته خود به بدنسازي روي آورده است ميبايد با توجه به ماهيت قدرتي، استقامتي يا حركتي آن رشته و نيز ماهيچههاي گروه خاص كه در آن رشته ورزشي در معرض استرس و فشار بيشتر قرار دارند برنامة مناسبي را با توجه به ميزان فعاليت و وضعيت بدني فرد در نظر گيرند.

    توجه به اين نكته ضروري است كه با توجه به اينكه رشته اصلي فرد غير از بدنسازي ميباشد و رويكرد به اين رشته به جهت تتميم و تكامل در رشته خاص ميباشد مربيان ميبايد برنامههايي سبكتر و كم تحركتر را براي ورزشكار در نظر گيرند تا ضمن جلوگيري از افت بدني و كاهش وزن نامطلوب و ناهماهنگي متابوليسم فني بدن باعث پيشرفت و اعتلاي ورزشكار مزبور گردد.

    در اين خصوص پيشنهاد ما برنامه دو روز در هفته با توجه به هدف قدرتي، استقامتي و حركتي فرد است و عملاً در صورتي كه فرد در رشته خود در هفته سه جلسه تمرين داشته باشد، تمرينهاي بيش از دو روز بدنسازي باعث افت بدني و خستگي روحي و عضلاني فرد خواهد شد ، البته اين روند در خصوص ورزشکاران حرفهاي و در سطح قهرماني ميتواند در حد سه يا چهار روز در هفته و توأم با تمرينات خاص باشد به شرط اينكه فرد از نظر روحي و جسمي در شرايط مناسب قرار داشته باشد و از نظر تغذيه تحت رژيم هاي خاص غذايي و مكملها باشد.

    تأثير ورزش بدنسازي به عنوان پايه و اساس قدرت بدني و فرمت مطلوب ماهيچهها بر كسي پوشيده نيست و به همين جهت است كه تقريباً در تمام رشتههاي المپيك بدنسازي و آمادگي جسماني يكي از اركان اصلي قهرماني يك ورزشكار در مسابقات ورزشي است و حتي بسياري از متخصصين توصيه ميكنند كه نوجوانان قبل از ورود به يك رشته خاص حداقل سه ماه به طور خاص بدنسازي كار كنند تا بدن آنها براي ورزش خاص آينده آنها آمادگي كامل را داشته باشد

  2. # ADS
     

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •