سلام مهمان گرامي؛
به بزرگترین انجمن تفریحی افغانستان و ایران sat2hd
خوش آمدید

براي مشاهده بزرگترین سایت ماهواره افغانستان و ایران از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد
فروش اکانت جی شیر









فروش اکانت جیشیر، (Gshare.ir) با کيفيت ترین اکانت و ارزان ترین و مطمئن ترین و تنها اکانت رسمی دنیا
باز کردن کلیه کانالها درتمامی جهات 3d-hd
برای خرید فقط و فقط از سایت اصلی شرکت اقدام فرمایید. شرکت جیشیر (Gshare.ir) جز در سایت رسمی که تبلیغاتش را در سایت میبینید ، هیچ سایت دیگری ندارد
آدرس سایت رسمی شرکت : WWW.GSHARE.IR
شرکت جیشیر(Gshare.ir) اکانت های زیر یک سال ندارد
مواظب سایتهای کلاه بردار باشید


فعال کردن آمار انجمن

نمایش نتایج: از 1 به 1 از 1
  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر بخش خــبــر
    تاریخ عضویت
    Sep 2013
    شماره عضویت
    81622
    نوشته ها
    5,601
    تشکر
    1,343
    1,025 بار در 782 پست

    ``32`ghfg قطار شیراز - اصفهان دنده عقب می‌رود!

    یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نداشتن صفحه دوار، قطار شیراز - اصفهان دنده عقب می‌رود.

    محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبر جنوب افزود: تمامی ایستگاه‌های مرکزی راه‌آهن، زیرساختی به نام سینی دوار یا مثلث دارند که پس از رسیدن قطار به مقصد، لوکوموتیو یا همان دیزل، به روی این سینی قرار گرفته و با اهرمی که در آن تعبیه شده 180 درجه چرخیده و در انتهای قطار قرار می‌گیرد و به این ترتیب مسیر برگشت را طی می‌کند اما ایستگاه راه‌آهن شیراز این زیرساخت را ندارد و قطار بعد از رسیدن به این ایستگاه برای برگشت به اصفهان باید دنده‌ عقب حرکت کند و تا اصفهان به همین شیوه طی مسیر کند؛ اقدامی که هم خطر دارد و هم از سرعت حرکت قطار می‌کاهد.

    نماینده جهرم یادآور شد: سرعت قطار در مسیر شیراز - اصفهان باید 160 کیلومتر در ساعت باشد؛ این در حالی است که این سرعت هم‌اکنون 100 کیلومتر در ساعت است.

    رضایی با بیان اینکه تا کنون از این خط ریلی جهت سفر به اصفهان، تهران و یا مشهد استفاده نکرده‌ام، ادامه داد: شاید اگر سرعت و امکانات این قطار مناسب بود، انگیزه مردم برای استفاده از آن بیشتر می‌شد اما با مشکلات فعلی ترجیح می‌دهم با خودروی شخصی یا هواپیما سفر کنم.

    وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینها تعداد حرکت‌های قطار از شیراز به تهران و مشهد بسیار کم است و منطقی نیست که با حجم چند صد میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری در خط ریلی فارس، روزانه فقط یک قطار به سمت تهران و هر دو روز یک بار فقط یک قطار به سمت مشهد برود.

  2. # ADS
    gshare.ir
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •